Municipalitatea din Giurgiu caută soluții în vederea deblocării situației generate de criza deșeurilor

Municipalitatea din Giurgiu caută soluții în vederea deblocării situației generate de criza deșeurilor

Așa cum a fost anuțat încă de săptămâna trecută, începând de vineri 20 decembrie 2024, municipiul Giurgiu se află în stare de alertă, timp de 30 de zile, ca urmare a limitării accesului în cadrul Centrului de Management Integrat al Deșeurilor Frătești.
În fapt, situația se prezintă astfel: primăria Giurgiu încasează anual din taxa de habitat peste 5 milioane lei, iar valoarea care trebuie plătită pe an către Centrul de Management Integrat al Deșeurilor Frătești este de peste 16 milioane de lei.
Concret, administrația locală plătește mai mult decât dublu către groapa de gunoi, față de încasările din taxa de habitat, acest fapt reprezentând un efort financiar foarte mare și care a condus la situația din prezent.
Încasări din TAXA DE HABITAT:
✔️01.01 – 31.12.2021 = 5.325.668,87 lei
✔️01.01 – 31.12.2022 = 5.488.413,28 lei
✔️01.01 – 31.12.2023 = 5.505.837,35 lei
✔️01.01 – 23.12.2024 = 5.863.319,82 lei
Media încasărilor din ultimii 4 ani este cuprinsă între 440.000 și 500.000 lei pe lună.
În ciuda situației financiare extrem de dificile, conducerea primăriei face eforturi susținute pentru deblocarea acestei situații cu implicații negative asupra sănătății populației și asupra factorilor de mediu din apropierea acestora.

Ultima modificare: 24.12.2024 – 08:24 de către Administrator

Anteriorul Ședința ordinară a Consiliului Local Giurgiu 23.12.2024
Primăria Municipiului Giurgiu © 2024. Toate drepturile rezervate.